niedziela, 25 maja 2014

Cześć wszystkim! ;)



Mam na imię Patrycja, lat 18, tegoroczna maturzystka, która 28 maja wylatuje jako Summer Au Pair do Anglii. Jest to mój pierwszy taki długi wyjazd bez rodziny, przyjaciół i nie ukrywam, że mam małe obawy, ale nie z powodu języka czy też tego czy poradzę sobie z opieką (chociaż to na pewno również), ale jestem bardzo przywiązana do rodziców i u mnie tęsknota jest chyba najgorsza. Jednak ten wyjazd był moim marzeniem, który zrodził się w mojej głowie jakoś w 1/2kl liceum, gdy koleżanka (pozdrawiam Josie) opowiedziała mi o programie + później znalazłam w Internecie masę cudownych blogów dziewczyn, którym udało się wyjechać. Czytając ich posty stwierdziłam, że JA TEŻ TAK CHCĘ! Dlatego postanowiłam, że gdy skończę szkołę średnią na pewno spróbuję! Firma PROWORK, z którą współpracuję szybko i bezproblemowo pomogła mi znaleźć Perfect Family, jesteśmy w stałym kontakcie dlatego każdy kto się z was zdecyduje na taki wyjazd -polecam! 

Cieszę się, że mogę w końcu dołączyć do grona operek i dzielić się z wami moimi doświadczeniami, pobytem na Wyspach :)


Buziaki,
Patka   


8 komentarzy:

  1. Hej hej :) Witamy w Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze trafilas na fajna rodzinke:) w ktorej czesci Londynu mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Herne Hill busem 30min do centrum Londynu :)

      Usuń
  3. Zastanawiam się więc co u Ciebie już minęło kilka dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci, że masz tak blisko do centrum :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga au-pair-londyn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń